sokajóból

"Éppen ilyen magányos embereknek van szüksége szeretetre, társakra, akik előtt egyszerűek és nyíltak lehetnek, mint önmaguk előtt, akiknek jelenlétében feloldódik a görcsös hallgatás és megszűnik a színlelés kényszere is." Nietzsche

Préface

2014. október 29. 11:23 - Szikszai/Szabolcs

Kell hogy legyen itt valami előszó.

1966819_1002681533091802_4166010055105235054_n.jpgValami, amiben képet alkothatsz magadnak rólam. Szikszai Szabolcs vagyok. 30 éves. Öt éve nős. 2003 és 2010 között a Sárospataki Református Teológiai Akadémia hallgatója voltam, ahol református teológus-lelkész szakon szereztem MA diplomát. Szakdolgozatomat a Bűn, bűntudat és bűnbocsánat a posztmodern filozófiában a teológiával párbeszédben címmel írtam. Amikor írtam, nagyon büszke voltam rám, de ma már úgy látom, nem igazán sikerült eltalálnom a témát.

2009-2010-ben gyakornok lelkész voltam Miskolcon a Tiszáninneni Református Egyházkerület Missziói Központjában, ahol különösen az ifjúsági misszióba nyerhettem betekintést ifj. Csomós József felügyelete mellett. Ezzel párhuzamosan a Miskolc-Perecesi Református Gyülekezetben is szolgáltam.

2010 és 2014 között a Pécsi Tudományegyetem református egyetemi lelkésze voltam. Ezzel párhuzamosan a Pécs-Belvárosi Református Egyházközségben is szolgáltam segédlelkészként. Ebben az időszakban több nagyobb lélegzetvételű dologba is belecsöppentem.

  • A Debreceni Református Egyetemi Gyülekezet ötlete alapján Dávid István kolozsvári református egyetemi lelkéssszel együtt dolgoztunk a Vagyok, aki vagyok elnevezésű interaktív önismereti kiállítás interenetes-blogos anyagának a kidolgozásában. Ezek a bejegyzések a Kiállítás utolsó szakaszában, a "templomban" elolvashatóak, illeve a vagyokakivagyok.hu weboldalon.
  • Feleségemmel, Emőkével a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán egy 10 másfél órás találkozásból álló önismereti tréninget vezettünk, aminek a leírását megtalálhatod a 10 lépés egy új élet felé elnevezésű tréning saját oldalán.
  • Ugyanebben az időszakban (egészen ezév október elejéig) írtam az Újragondoló blogot, aminek több 10 ezer olvasója volt. A blog már nem frissül, de kereken ötszáz bejegyzés elérhető most is.
  • Meghívott vendégként, szeminárium vagy műhelyvezetőként, vagy szolgálóként részt vettem (veszek) a MEKDSZ télitáborában, a Csillagpont Református Ifjúsági Találkozón, a Konfi+ Konferencián és a Sófár Konferencián. Rendszeresen írok a Dunamelléki Református Egyházkerület Missziói Magazinjába, a Közösség Magazinba.

 

2014. áprilisa óta Kecskeméten református ifjúsági lelkész vagyok...

komment
süti beállítások módosítása